ایلیا | قیمت کفسابی | هزینه کفسابی | کفسابی | ترمیم سنگ و نگهداری سنگ

سایت ایلیا ارایه دهنده قیمت کفسابی ، هزینه کفسابی ، ترمیم سنگ و نگهداری سنگ ، سابزنی و هزینه سابزنی

ایلیا | قیمت کفسابی | هزینه کفسابی | کفسابی | ترمیم سنگ و نگهداری سنگ

سایت ایلیا ارایه دهنده قیمت کفسابی ، هزینه کفسابی ، ترمیم سنگ و نگهداری سنگ ، سابزنی و هزینه سابزنی

  • ۰
  • ۰

به نظرتون امروز راجب چه موضوعی می خوایم صحبت کنیم؟

شاید سوال خیلی ها باشه این مموردی که امروز می خواهیم راجبش صحبت کنیم ؛ چون خیلی از روی خجالت از کسب دانش درباره این مورد خوداری می کنند و خیلی ها هم به بهانه های متفاوت و ... تا الان وقتش پیش نیومده تا سوالشون رو مطرح کنند و به پاسخ آن دست پیدا کنند!

امروز می خوایم در مورد کاندوم صحبت کنیم و یه گفت و گویی رو با هم در مورد این کالای بهداشتی داشته باشیم.

اصلا به نظر شما کاندوم چیست؟

کاندوم یک کالای بهداشتی است که یکی از کاربردهای آن پیشگیری از حاملگی است؛البته اینم بگم که کاندوم کاربردهای بسیار زیادی داره و از همه مهمتر کاندوم از انتقال بیماری های پوستی و مقاربتی پیشگیری می کند.

حالا خیلی ها وانمود می کنند که در صورت استفاده از کاندوم ، لذت جنسیشون کاهش پیدا می کند در حالی که در واقعیت این چنین نیست و حتی در بعضی مواقع با خرید کاندوم خاردار و یا خرید کاندوم فضایی و استفاده از آن موجب افزایش لذت جنسی دو طرف رابطه می شود.

جالب شد ، نه؟

خلاصه بهتون بگم فکر نکنید که با خرید کاندوم و استفاده از آن لذت جنسیتون رو کاهش می دید بلکه علاوه بر اینکه لذت جنسیتون کم نمیشه ، موجب جلوگیری از انتقال انواع بیماری های پوستی و مقاربتی می شود؛ پس با همه این توضیحات که در صحبت های امروز داشتیم ، حتما حتما در رابطه های جنسی و زناشویتون از کاندوم استفاده کنید.

یکی از کسب و کارهایی که تخصصی در فروش کاندوم با تنوع زیاد و با قیمت مناسب کار می کند، فروشگاه اینترنتی بوبوریم هست که هم اپلیکیشن دارند و هم سایت و هم پیج اینستاگرام.

اپلیکیشن بوبوریم رو می تونید برای دستگاه های اندرویید از گوگل پلی دانلود کنید و برای دستگاه های اپل از سایت سیب ایرانی دانلود و نصب کنید.

خوبی که این فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر مغازه داران و ... دارد این هست که تخفیف های جالب و باحالی برای مشتریانشون در نظر گرفتند! الان می خواین بگید که حالا مگه چه تخفیفی گداشتند که داری اینجوری تعرفشون رو می کنی؟!

در جوابتون باید اول از همه بگم چون واقعا کارشون خوبه و برای مشتریاشون ارزش قائل هستند و تا رضایت مشتریاشون رو جلب نکنند ، امکان نداره هزینه ای ازتون بگیرند!

اما بریم سراغ تخفیف هاشون! یکی از تخفیف های جذابشون اینه که اگر شما حداقل 3 بسته کاندوم ازشون خریداری کنید ، یک بسته هم خودشون رایگان بهتون هدیه می دهند!

هنوز مونده و بازم تخفیف دارند!!! یکی دیگه از تخفیف هاشون اینه که با هر سفارشی که انجام می دید ، ده درصد از سفارشتون رو برای سفارش های بعدیتون تخفیف می گیرید ! حالا سوال پیش میاد که چه جوری تخفیف اعمال میشه؟

در پاسخ باید عرض کنم خدمتتون که شما با هر خریدی که انجام میدید ، یک مقدار امتیاز دریافت می کنید که این امتیازها را می تونید در خرید های بعدیتون به پول تبدیل کنید و از مبلغ سفارشتون کسر کنید و تخفیف بگیرید! یعنی حتی یه جورایی می تونی رایگان خرید کنی و سفارش بدی!

برای همینه که می گم بابا این فروشگاه بوبوریم کارش خیلی درسته و حسابی توصیه میشه! راستی داشت یادم میرفت !

بچه ها فروشگاه بوبوریم هم سایتشون و هم اپلیکیشنشون دارای مجوز از وزارت ارشاد و همچنین دارای مجوز از صنعت و معدن و تجارت ( اینماد ) هستند. پس با خیال راحت می تونید اینترنتی سفارش بدید! ایم آدرس سایتشون هست:

https://www.boborim.com

 

خرید کاندوم

 

 

حالا در روزهای آینده باز هم راجب کاندوم و فواید آن و چگونگی استفاده از آن بهتون توضیحات لازم را خواهم داد.اگر از صحبت های امروزمون خوشتون اوومد و دوستش داشتین حتما حتما این مقاله رو برای دوستاتون بفرستید که اوون ها هم بتونند از این مقاله مثل شما آگاهیشون بالاتر بره و لذت ببرند.

ممنون که ما رو همراهی کردید و بهمون با معرفی مقاله هامون انرژی می دید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی